Polityka cookies

Szanujemy Twoją prywatność

Używane przez nas plik cookie umożliwiają prawidłowe funkcjonowanie naszej strony i ciągłe ulepszanie oferowanych usług. Zawsze jednak możesz ograniczyć ich działanie. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.

Akceptuję Ustawienia Nie akceptuję

Więcej informacji.

Rekrutacja i zapisy

 

Zasady rekrutacji do Projektu:

1. Projekt przeznaczony jest dla uczniów technikum oraz nauczycieli kształcenia zawodowego Technikum  TEB Edukacja w Wałbrzychu.

2. Kandydaci muszą spełniać wymogi zawarte w pkt. 1 określające grupy docelowe.

3. Ze względu na zdiagnozowane we wniosku o dofinansowanie trudności w zdobywaniu doświadczenia zawodowego wśród grupy docelowej preferowane będą i otrzymają dodatkowe punkty rekrutacyjne:

  • Uczniowie rekrutowani będą zgodnie z poniższym kryterium punktowym:
  1. aktualny wpis na liście uczniów/uczennic uczęszczających do TEB Edukacja w Wałbrzychu –1 pkt., (oświadczenie w formularzu zgłoszeniowym),
  2. wynik z testu motywacji: wynik niski – 0 pkt, wynik średni – 1 pkt, wynik wysoki – 2 pkt. (test),
  3. Zamieszkanie na obszarach wiejskich –2 pkt.(oświadczenie w formularzu zgłoszeniowym),
  4. Niepełnosprawność – 2 pkt, (zaświadczenie i/lub orzeczenie o stopniu niepełnosprawności),
  5. Uczniowie o ograniczonych możliwościach rozwijania zainteresowań – 4 pkt.(oświadczenie/coach),
  6. Dodatkowe punkty dostaną uczniowie ostatnich klas:4 klasa -3 pkt, 3 klasa-2 pkt.
  • Nauczyciele rekrutowani będą zgodnie z poniższym kryterium punktowym:
  1. Gotowość wdrażania nowych rozwiązań metodycznych – 2 pkt (oświadczenie w formularzu zgłoszeniowym),
  2.  Niepełnosprawność – 3 pkt (zaświadczenie i/lub orzeczenie o stopniu niepełnosprawności).

Planuje się dodatkowe punkty dla osób niekorzystających wcześniej z podobnego wsparcia finansowanego ze środków UE – 1 pkt (oświadczenie w formularzu zgłoszeniowym).

Oprócz kryteriów z punktu 1 Kandydat dodatkowo musi:

  • kompletnie wypełnić i czytelnie podpisać formularz zgłoszeniowy (Załącznik nr 1 w przypadku ucznia oraz Załącznik nr 5 w przypadku nauczyciela),
  • podpisać Oświadczenie uczestnika projektu (Załącznik nr 2),
  • podpisać Deklarację uczestnictwa w projekcie (Załącznik nr 3),
  • dostarczyć ksero orzeczenia o stopniu niepełnosprawności (w przypadku osób z niepełnosprawnościami),
  • podpisać umowę uczestnictwa w projekcie w obecności pracownika Biura Projektu (Załącznik nr 4).

4. W przypadku osób niepełnoletnich dokumenty rekrutacyjne musza być podpisane także przez rodzica/ opiekuna prawnego nieletniego.

5. Rekrutacja będzie prowadzona w sposób ciągły, aż do zakwalifikowania planowanej liczby Uczestników.
W oparciu o kryteria rekrutacyjne oraz przyznane punkty premiujące Realizator stworzy listy rankingowe oraz listy rezerwowe dla każdej z form kształcenia osobno. W razie rezygnacji ze szkolenia Uczestnika w terminie nie później niż przed upływem 20% prowadzonych zajęć, na jego miejsce zostanie przyjęta osoba z listy rezerwowej.

6. W przypadku większej liczby zgłoszeń Kandydatów oraz w celu zabezpieczenia frekwencji, na wypadek choroby lub zdarzeń losowych powodujących rezygnację Uczestników, przewiduje się utworzenie list rezerwowych (ok.5 osób).

7. O zakwalifikowaniu Kandydata do udziału w Projekcie decyduje:

  • zgodność danych podanych przez Kandydata z założeniami projektu (kryterium grup docelowych),
  • poprawne wypełnienie i złożenie formularza  zgłoszeniowego wraz z wymaganymi w regulaminie dokumentami.
  • uzyskana liczba punktów, w przypadku takiej samej liczby punktów, kolejność zgłoszeń.

8. Zgłoszenia dokonywane z naruszeniem powyższych postanowień nie będą rozpatrywane, a złożone przez Kandydata dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi.

9. Każdy zakwalifikowany Kandydat zostanie powiadomiony o wynikach rekrutacji drogą pisemną, mailową lub telefonicznie.