Polityka cookies

Szanujemy Twoją prywatność

Używane przez nas plik cookie umożliwiają prawidłowe funkcjonowanie naszej strony i ciągłe ulepszanie oferowanych usług. Zawsze jednak możesz ograniczyć ich działanie. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.

Akceptuję Ustawienia Nie akceptuję

Więcej informacji.

Strefa zawodowców w Oddziale TEB Edukacja w Toruniu

Rekrutacja i zapisy

Zasady rekrutacji do Projektu

  1. Projekt skierowany jest do Uczniów Technikum i Słuchaczy Szkoły Policelanej TEB Edukacja w Toruniu kształcących się na kierunku Technik Informatyk, Technik Fotografii i Multimediów oraz Asystentka Stomatologiczna i Technik Dentystyczny oraz nauczycieli kształcenia zawodowego Technikum Informatycznego i Technikum Fotografii i Multimediów w Toruniu.
  2. Kandydaci muszą spełniać wymogi zawarte w pkt. III.1 określające grupy docelowe.
  3. Ze względu na zdiagnozowane we wniosku o dofinansowanie trudności w zdobywaniu doświadczenia zawodowego wśród grupy docelowej preferowane będą i otrzymają dodatkowe punkty rekrutacyjne:
  • osoby o najniższych wynikach w nauce: +10 pkt. (weryfikacja: oświadczenie w formularzu zgłoszeniowym/ weryfikacja w dokumentach szkoły);
  • osoby z niepełnosprawnościami: +10 pkt  (weryfikacja: ksero orzeczenia o stopniu niepełnosprawności);
  • osoby deklarujące chęć pracy w zawodzie: +5 pkt (weryfikacja: oświadczenie w formularzu zgłoszeniowym).
    1. Oprócz kryteriów z punktu III.1 Kandydat dodatkowo musi:
  • kompletnie wypełnić i czytelnie podpisać formularz zgłoszeniowy,
  • podpisać Umowę uczestnictwa,
  • podpisać regulamin z kryteriami rekrutacyjnymi,
  • podpisać zgodę na przetwarzanie danych osobowych,
  • dostarczyć ksero orzeczenia o stopniu niepełnosprawności (w przypadku osób z niepełnosprawnościami).
    1. W przypadku osób niepełnoletnich dokumenty rekrutacyjne muszą być podpisane także przez rodzica/ opiekuna prawnego nieletniego.
    2. Rekrutacja będzie prowadzona w sposób ciągły, aż do zakwalifikowania planowanej liczby Uczestników.  W oparciu o kryteria rekrutacyjne oraz przyznane punkty premiujące Realizator stworzy listę rankingową oraz listy rezerwowe według przyznanych punktów. Gdy więcej niż jeden Kandydat otrzyma tyle samo punktów, wtedy decyduje kolejność zgłoszeń. W razie problemów z rekrutacją zostanie ona wydłużona. Przeprowadzona zostanie analiza braku zainteresowania udziałem w projekcie i na tej podstawie wprowadzone zostaną działania naprawcze.
    3. W przypadku większej liczby zgłoszeń Kandydatów oraz w celu zabezpieczenia frekwencji,
      na wypadek choroby lub zdarzeń losowych powodujących rezygnację Uczestników, przewiduje się utworzenie list rezerwowych.
    4. O zakwalifikowaniu Kandydata do udziału w Projekcie decyduje:
  • zgodność danych podanych przez Kandydata z założeniami projektu (kryterium grup docelowych),
  • poprawne wypełnienie i złożenie formularza  zgłoszeniowego wraz z wymaganymi
    w regulaminie dokumentami.
  • uzyskana liczba punktów, a dalej kolejność zgłoszeń.
    1. Zgłoszenia dokonywane z naruszeniem powyższych postanowień nie będą rozpatrywane,
      a złożone przez Kandydata dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi.
    2. Każdy zakwalifikowany Kandydat zostanie powiadomiony o wynikach rekrutacji drogą pisemną, mailową lub telefonicznie.