Polityka cookies

Szanujemy Twoją prywatność

Używane przez nas plik cookie umożliwiają prawidłowe funkcjonowanie naszej strony i ciągłe ulepszanie oferowanych usług. Zawsze jednak możesz ograniczyć ich działanie. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.

Akceptuję Ustawienia Nie akceptuję

Więcej informacji.

Dotacje na START dla mieszkańców subregionu poznańskiego

Wzór umowy o dofinansowanie oraz informacja o terminie podpisywania umów

2018-09-24 11:25:32

Szanowni Państwo,

w niniejszej aktualności podajemy informacje na temat publikacji wzoru umowy o udzieleniu wsparcia finansowego (na podstawie tej umowy wypłacana jest dotacja oraz wsparcie pomostowe).

Umowa o udzieleniu wsparcia finansowego – pobierz

Uwaga! Wskazany wzór umowy dotyczy Uczestników projektu którzy zamierzają nie zarejestrować się jako czynny podatnik VAT. W przypadku Uczestnika projektu, który będzie zarejestrowanym podatnikiem VAT zapisy umowy w odniesieniu do wartości finansowych zostaną zmienione na netto.

 

Poniżej przedstawiamy informacje odnośnie procesu podpisywania umów:

  1. Umowa podpisywana jest z Uczestnikiem projektu, który założył działalność gospodarczą (tj. Uczestnik projektu najpierw zakłada działalność, przesyła swój dokument rejestrowy na podstawie którego sporządzona jest umowa).
  2. Razem z dokumentem rejestrowym Uczestnik projektu przesyłam następujące informacje: nazwa banku, nazwa posiadacza rachunku oraz nr rachunku bankowego na który ma zostać przelana dotacja oraz wsparcie pomostowe.
  3. Zabezpieczenie do umowy może zostać przedłożone z dniem jej podpisania.
  4. W odniesieniu do zabezpieczenia umowy, istnieje również określenia w umowie terminu w ramach którego, Uczestnik projektu zobwiążę się do dostarczenia wymaganego zabezpiczenia (po podpisaniu umowy, wstępnie planuje się termin wynoszący do 5 dni roboczych liczonych od dnia podpisania umowy).
  5. Uwaga! Samo podpisanie ww. dokumentów przez poręczyciela i małżonka poręczyciela (jeśli dotyczy) musi się odbyć w obecności przedstawiciela TEB Edukacja w trakcie podpisania umowy lub podpisany dokument musi być potwierdzony notarialnie.

 

Informacja na temat terminu podpisywania umów:

TEB Edukacja Sp. z o.o. planuje określenie harmonogramu podpisywania umów na początek października. Mniej więcej w połowie października TEB Edukacja ma otrzymać środki z przeznaczeniem na wypłatę dotacji.  Na stronie projektu zostanie opublikowana informacja na  temat terminu oraz miejsca podpisywania umów dla poszczególnych uczestników projektu. Dlatego też w większości przypadków umowy będą podpisywane z chwilą kiedy TEB Edukacja otrzma dokładną informacje na temat terminu przekazania środków.

Po otrzymaniu  wiążących informacji z Instytucji Zarządzanej o terminie przekazania środków informacja ta zostanie podana na stronie projektu. Prosimy o śledzenie zakładki aktualności.



Wróć